Een miniverhaal

Een logo vertegenwoordigd niet de hele identiteit van een organisatie of merk. Maar is vaak wel het eerste wat je ziet. Een logo heeft dus een belangrijke rol te vervullen. Het logo moet helder en fuctioneel zijn en moet het gevoel van de organisatie overbrengen. De ultieme uitdaging is om het ook nog een miniverhaaltje te laten vertellen.

Puurste vorm

Al onze logo’s ontwikkelen wij door tot de puurste vorm. Elk detail nemen we in overweging. Elke variant proberen we uit. Om er zeker van te zijn dat we een sterke vorm hebben gecreëerd maken we een mono colour logo. Gewoon in zwart. Pas als de vorm overeind blijft zijn we tevreden.

Thius - woningcorporatie
Westerhei - Van Wanrooij
The Flying Grapes
Stagebank Rivierenland
Star Ventures
7x7 voetbal - KNVB
NBPO
De Kernen - Woonstichting
Building Green International
Stichting Woongaard
SVT Woningbouwvereniging
Stichting Economische Raad
X nogwat
Broekgraaf
OneSec beveiliging
La Promesse
The Wonderhome
Moduloo kasten
Paxx - App
Football for Water - KNVB
Ann - PA app
Knus festival - Gem. Utrecht
IJsselhallen pitch
Greenport Gelderland
Gemeente Vijfheerenlanden
Bos Reklame
Expeditie Tuinbouw
Van Rooij - Renovatie en Installatie
logo Gladjakker
Cowork Factory
Bloeii
Avres
Bioconnection
Betonlook

Van idee naar logo

---

In een brainstormsessie komen we tot de juiste aanknopingspunten voor de ontwikkeling van een logo. Het idee is leidend voor de vorm, alleen dan kan een vorm een sterk logo worden.